Esra1999 Ebru3457 bide hamileyken de süt veriliyormuş o nasıl oluyo bi bilginiz varmı duymuştum bende
yaasemin Ebru3457 doğum belgesını alıp ssk gidip başvuru yapıyorsunuz 2 ay sonra hesaba yatıyor bide sosyal hizmetlere de gıdın oda ayrıca verıyor bılgınız olsun ben ıkı yerden 300+300 almıştım bunda bakalım kaç para alıcaz
Ebru3457 MasalAlparslanMom aldım bebeğim 47 günlük ama hala hesaba birşey yatmadı nereden takip edebilirim veya ne kadar sürede yatıyor
BabyAta MasalAlparslanMom biz hastaneden almadık doğum belgesi e nabiza düşüyormuş artık ordan çıkarttırdık kimlik için vs. Süt parasını herkes alabiliyor mu yoksa sadece sigortası olanlar mı
MasalAlparslanMom Ebru3457 edevlete bakin mesaj bolumunuze. Bizim daha 20 gunluk falandı yatti. ptt kurum odemelerinde de gorunur
BabyAta MasalAlparslanMom eşim Bağ-Kur’lu ama ödemiyor suan pasif gözüküyor benimde başka sigortam yok yatar mı bilmiyorum googlede Türkiye cumhuriyeti vatandasi olması yeterli yazıyor ama bakalım yatacak mı. E devlete de bakıyım bi
BabyAta BabyAta Ebru3457 bana yapılan bir ödeme yok yapıp yapılmayacağıni da anlamadım valla mesaj da yok
Ebru3457 BabyAta benim de aynı e devletten ptt ödemelerine baktım görünmüyor birşey başvuru yapmak için birşey de yok nasıl alınıyor bende bilmiyorum