Btlbet bende 23 haftalık ikiz gebeyim geçen hafta enfeksiyon şikayetim vardı normalde klinik özel doktor takipliyim pazar günü diye devlete gittim idrar kan tahlili yaptılar protein 3 cıktı gebelik zehirlenmesi vs dediler hemen yatış felan doktorumu aradım sonuçları attım gerek yok ne zehirlenmesi ödem yüksek tansiyon yoksa protein tek başına zehirlenme değil dedi ilaç verdi antibiyotik kullandım çok şükür düştü bazen enfeksiyon yoğunsa proteini yükseltiyor içini ferah tut devlete kalsa beni yatırıp doğuma alacaklardı çok şükür atlattım