Merhaba kızlar 50 gün önce 6 haftalık bebeğin kalbinin durması sonucu kürtaj oldum kürtajdan 23 gün sonra ilk reglimi oldum bugün de göğüs hassasiyeti ve kasık ağrım olduğu için gebelik testi yaptım ve silik çıktı beklenen Adetime de ortalama 4-6 gün var Sizce Beta sıfırlanmamış mıdır yoksa gerçekten gebelik mi var 