Günaydın kızlar 32 haftaya giriyorum doğum çantamı hazırladıktan sonra düşüneceğim tek şey herhalde hastane odasına ne dağıtacağım olur hediyelik yapmak istemiyorum ama bir kolonya bir çikolata mı dağıtsam acaba bu çok basit olmaz mı yani masanın üstüne ne koyacağız