Bebekkk00 canım enfeksiyon olabilir. Benimde aşırı ağrım oluyordu. Batmalar, canım yanıyordu resmen. Enfeksiyon yüksek çıktı. Antibiyotik kullandım. Tam geçmedi. Şimdi sabah akşam iğne vuruluyorum. O bittikten sonra 5 gün de ağızdan antibiyotik kullanacağım. İhmal edilmemesi gereken bir şey