drdane09 Bebeğimin kıyafetleri herşeyi hazır sadece deterjan olarak kaldııı granül sabun mu kullanmalıyım bebeklere uygun sıvı deterjan mı yumaşatıcı almalı mıyım fikir alabilir miyim 🥹🫶🏻
Bebegim3444 drdane09 ben ilk dalin granur ile yıkadım kıyafetleri ama o an düşünemedim ya çocuklarım da alerji yaparsa diye çünkü prematüre doğdular. Her konuda diğer bebeklere göre daha hassaslar. Suan omo nun bebekler için kokusuz sıvı deterjanı var onu kullanıyorum.
asell13 drdane09 duru granül sabun çok güzel sararmış kıyafetlerdeki lekeleri bile tekde çıkardı ve misss gibi kokuyor
drdane09 beyazkalp bende dalin mi alsam diyorum ama roxy de çok duydum memnun kalan anneler varmış yumuşatıcı ilk ay da emin olamadım ya alıp koymak mantıklısı olacak galiba
Rabiul drdane09 yumuşatıcı önerilmiyor . Ben siveno ve duru granül aldım ikisininde içeriği temizmiş hangisi daha güzelse ondan devam edeceğim
Ebru3457 drdane09 bende siveno sıvı deterjan kullanıyorum içeriği temiz diye dalin almayın bence çünkü onun içeriği de eskisi gibi temiz değil diye duymuştum bir de duru veya ebebekin granülünü almayı düşünüyorum kaka lekesi çıksın diye suda bekletmek için
Nesli46 drdane09 granül sabun bence lekeleri de güzel çıkarıyor ben ilk olarak e bebeğin markasını almıştım baby Me 37 haftayım deterjan bitti şuan yıkancak şeyleri yıkadım kokusu falan da çok güzel di uni baby yumuşatıcıyla kullandım ama şimdi roxy alıcam kızımda onu kullanmıştım
gayesblog drdane09 gerek var mı acaba ? Yani kaliteli bir deterjan ve yumoş evde kullandıklarımız olmaz mı ?
drdane09 gayesblog sonuçta yenidoğan ciltleri tahriş olabilir daha saf sabun tarzı içeriği temiz ürünler daha sağlıklı diye düşünüyorum tabi herkesin kendi fikri 🥰
gayesblog drdane09 araştırayım bakayım ama şimdilik düşünmüyor gibiyim. Güzel temiz deterjan kullanıyorum evde de. Ona alışır 3-5 güne. Her şey çok pahalı 🤑
Alyadefne drdane09 granül sabun kesinlikle. Ben bebişe indirimde aldım bir paketini dayanamsdım büyük kızımın kıyafetlerinde denedim yumuşacık oldu ve lekeleri geçirdi çok memnun kaldım keşke daha önce bilseydim başlardım yumulatıcıya da gerek kalmıyor kendisi zaten yumuşacık yapıyor
Nesli46 Alyadefne ay evet bende kızımın kıyafetlerini yıkadım bebişe aldığımla bundan sonra 2 şer paket alıcam ikisine de dolaplar mis koktu🥰
Alyadefne Nesli46 Nesli46 demii bende ilk defa denedim çok memnunmaldım hatta şok ta 123 tl ye falan düşmüştü o sırada almıştım ama gel gör ki 2 tane almıştım neyse artık indirim kovalamak lazım yine çünkü normalde bunlar 250 tl falan oluyor
Nesli46 Alyadefne file markette roxy 70 küsür falan ben onu kullanmayı düşünüyorum kızım bebekken onu alırdım öneri olsun☺️