Ayvru Hanımlar merhaba 32. Haftada doğum izni otomatik mi geliyo yoksa doktora gitmek gerekiyor mu? Ben izne ayrılmak istiyorum doktora gitmem gerekli mi
Burcu-2634 Ayvru bildiğim kadarıyla komşum da 32 de ayrılmıştı izne doktora gidip rapor falan almıştı sonra onunla çıkmıştı izne
Ayvru Mommytwice2 Ben haftaya cmtsi randevum var 30 hafta 6 gün oluyorum o zaman verebilir mi tam 32 haftada mı gitmem gerek doktora
Ayvru Benim 32. Haftam 25 mayısa denk geliyo maaşımı tam almak için 1 hafta daha çalışsam 33. Haftada doğum izni alsam 1 haziran itibari ile oyle bi şey olabiliyor mu acaba
Hilal2857 Ayvru senin gidip 32den 33 e kdr calismk icin calisabilir rapaoru alman lazm bitirmk istedeginde de calisamaz raporu alman lazm
Hilal2857 Ben 32 de çalisabilir raporu aldim 37ye kadar devam ettim bayrmdan sonra cikmak icin 37 olunca tekrar gidip calisamaz raporu aldim izne ayrildim suan 39+5 deyiz