Kızlar hamileliğimi öğrendiğim gün tartıldım sağlıkocağında 76.4 çıktı bugünde aç karnına tartıldım 79 çıktım bu kadar kısa sürede bu kadar kilo almış olamam heralde diye düşünüyorum ödem bu kadar fark edermi ya ben zaten kilolu hamile kaldım iyice alırsam verememde valla çok korkuyorum akşamları yemiyorum belli bi saatten sonra aburcubur falan asla yok zaten şimdiden ödem olursa son aylarda naparım ben belkide tartı yanlıştı bilmiyorum