boncukkk_123 Kızlar illa faizemi girmek gerek ev almak için faizsiz alınabilecek Bi yöntem yokmu ya bu devirde kira çok zor
amayinedeiyiilerledim boncukkk_123 Eminevim fuzulev gibi sistemler var ama asla güvenmediğim için giremiyorum 😔 faizsiz ev sahibi olmak iyi bi birikimle olur gibi, o da bu devirde nasıl olur bilmiyorum
Burcu-2634 boncukkk_123 bu devirde ya babadan ya kayınbabadan zengin olacan yoksa zor herşey Allah’a şükür bende ikisi de yok kendi yağımızda kavrulup gidiyoruz
2727dfne boncukkk_123 valla mecbur faizle aldık ama bizim faiz 2.10du şimdi 6 olmuş cok pahalı akıpta 10 20 senelik ödemeye cekersen kadar edersin
Kelebegimmm 2727dfne 2 ne kadar dusukmus.yani Turkiyeye gore diyorum.bizde Azerbaycanda 6yil once 4%le aldik.4%de her insana olmuyor askeri personele ve polise yanilmiyorsam.normalde 8% ve daha ustu herkes icin.
Mucizeayla boncukkk_123 yok bacim bizde krediyle almayalım diye hala kiradayiz napalim Allah iş sağlığı versin