5 haftalıkken ilk muayeneme gittim. Minik bir kese gördük. Bunun üzerine doktorum 15-20 gün sonra kalp atışı için gelmemi istedi. 8+3′te kalp atışı için gittiğimde hem normal ultrasonda hem de vajinal ultrasonda kesenin büyüdüğünü ancak boş gebelik olduğunu öğrendik. Doktor dile getirmeden ekrana bakınca bunda bir şey yok ki diye ben anladım. Beklemede bir sakınca olmadığını, sağlığıma zarar gelmeyeceğini, bu süreçte kendiliğinden kesenin düşebileceğini söyledi. Biz aceleci davranmak istemedik. Başka doktora da gideceğim ama dünya başıma yıkıldı. Sonuç değişmeyecek diye çok korkuyorum. Kaç gündür kendimi toparlayamadım