Kızlar 22 haftalık gebeyim bir kaç gündür dışkım kına yeşili ve sulu neden olabileceğini bilen var mı doktorumla konuştum kontrolüme daha var bakmadan antibiyotik verdi ama gebelerin kullanması riskli bi antibiyotik o yüzden almadım ilacı muayene günümü bekliyorum sizce neden olmuş olabilir herkes olasılıklarla öyle olmuş olabilir böyle olmuş olabilir diyor yaşayan varsa bilgi verebilir mi bana