Benim 3 embriyom vardı ilkini tek koydurduk tutmadı. Diğer ikisini birlikte dondurmuşlardı istersen çözüp bi tane koyabiliriz dediler yok iki koyun dedim iyi ki de öyle demişim tek bebiş tuttu. İkiz olursa evet çok çok zor ama tutmama ihtimalini de düşünmek lazım