Dilaradefe28 Snyaydm hayir ya gebeyseniz her turlu cikar ilk idrar fln hikaye inanmayin boyle seylere
YeniGelinMeselesi Snyaydm ben gece 22 de yapmıştım eczacıya sordum fark etmiyor dedi gebelik varsa her şekilde çıkıyor
bubuiledudu Snyaydm ben gece 11 de yaptım test iki çizgi de koyu çıktı ama gecikmistim 4 gün kadar ve beta aynı gece 3600 cikti yani betayla alakalı. Küçük değerse henüz zor cikmasi
Snyaydm @bubuiledudu ya benim bugn adet gunum ama biraz sabırsız olunca hemen yapmak istedm i sh cikar