Kızlar 38+2 olduk dün gece başlayan şiddetli bel ağrılarım oluyor geceleri daha sıklaşıyor bazen 4 dk 3 dkya düşüyor sancı sıklığı ama yarım saniye 1 dk sürüyor doktora gittim nst de sancı çıkmadı açıklığın olmadığını söyledi doktor ama şuan yine bel ağrım devam ediyor aynı durumu yaşayan var mı merak ediyorum tecrübelerinizi bekliyorum 🙏