Mrv1234sim şöyle ki benim ilk hamileliğimde ultrasona hiç farkedilmemişti. Bebeği doğurduktan sonra doktor eşi de gelecek birazdan dedi. Sonrasını çok hatırlamıyorum doktor karnıma baskı yapmıştı kanamam çok oldu kendimden geçmişim ama sonuç eş rahim duvarına yapışmış ve bir parçası kalmıştı. Bi hafta içinde düştü sanırım parçada sürekli kontrol altındaydım. Şimdi 2.bebeğime hamileyim. Rahim alınması gibi Bi durum olmadı tabiki ama o günü yoğun bakımda geçirmiştim kötü Bi deneyimdi. Eşim bu yüzden sezeryan olmamı istiyor şimdi ama doktor normal doğum yapabilir diyor. Öyle fikir olur belki sana da