Bebegim3444 090621 genetik pıhtı sorunu var benm gbi. Hamile kaldığınız öğrendiğiniz andan doğuma kadar kan sulandırıcı iğne kullanmanız lazım.
Gamzecikk 090621 benim de böyle, birkaç doktor iğneye gerek yok dedi, bazılarına folbiol önerilmiş gebelik boyunca. Sizin doktorunuz ne diyor?