Qqqqqqqqqqqqqq Hemoroid dışında her şey yolundaysa bu nedenle sezaryen olunmalı mı sizce, tuvaletten sonra bile bir süre şişip aşırı rahatsız ediyor. Tuvalete bile çıkarken ıkınmamaya çalışıyorum. Bu durumda normal doğum mantıklı mı sizce
Cerenbelis1 Qqqqqqqqqqqqqq bende vardı aynı şekil normal doğum yaptım bu nedenle kesinlikle sezeryana dönmeyin eğer şartlar uygunsa normal doğum en güzeli bence 🤍
Mucizeayla Bende de vardı normal doğum yaptım. Geçen bı videoda gördüm bı doktor anlatıyordu hemoroid normal doğuma engel değil doğru ıkınma ile zaten doğumun hemoroid ile alakası kalmıyor demişti. Gerçekten doğru o doğum anındaki ıkınma ile tuvalette yaptığımız ıkınma aynı olmuyor
Qqqqqqqqqqqqqq Mucizeayla peki sizin daha kötü bir duruma geldi mi dış hemoroid miydi sorun yaşadınız mı sonrasında
Mucizeayla Qqqqqqqqqqqqqq hayır hemde benim doğumum tersten oldu bebek makat gelisli doğmuştu zorlu oldu yani. Dış hemoroidim var malesef