Ezgi1 Merhaba ikiz gebelik yaşayan var mı 27+4 üm ve şeker yüklemesi konusunda kararsızım ne düşünüyorsunuz ?
Elifkedi Ezgi1 çok gereksiz olduğunu düşünüyorum normal kan aldıklarında da aynı sonuç çıkıyor zaten yaptirdigima pişman oldum midem mahvoldu yüklemeden bir süre önce doktorum normal kan tahlili yapalım dedi şeker çıkmadı yüklemeden sonra da sonuç aynı cikti
Omernur Ezgi1 kesinlikle yaptirin asla yaptirmam diyenlrdendim esimin israri uzerine yaptirdm200 cikti diyt uyguladm
Papatya07 Merhaba bende 29+5 im doktorum3 hafta önce randevuda soyler diyordum bisey söylemedi haftaya tekrar kontrol var ama yükleme 28. Haftalarda oluyor diye biliyorum geçti zamanı sanırım yaptırmayacak doktorun istedi mi senden
Papatya07 Evet ikiz benimde doktorun istediyse yaptır bence isteseydi bende yaptıracaktım birsey demedi saglikla alırız kucağımıza insallah 🐣🐣
Huzurhuzur Benim de ikiz gebelik ve asla şekermim yükseldiğini bilmem hayatım boyunca hep düşüktü.Şeker yüklemesi yaptırdım doktorumun isteği üzerine çünkü tarama testlerinide yaptırmamıştım bunu yaptırayım en azından bunda müdahale edilebilecek bşr durum söz konusu diye düşündük yaptırdım ve 150 çıktı 1 buçuk aydır kendim diyet uyguluyorum ve her sabah açlık tokluk şekerimi ölçüyorum doğuma kadar da ölçmeye devam edeceğim.Çünkü bu durum ciddi bir konu.Bebeğe de anneye de zararı var ve aşırı da kilo aldım zaten şu iki aydır kilo almam da yavaşladı.Şöyle de bşr not geçeyim50 mg lık şeker yüklemesi yaptırdım yükleme esnasında bir problem ile karşılaşmadım.Gözünüzü korkutmayın arkadaşlar yaptıracaksanız eğer.