poyrazege1503 Günaydın merhabalar. Ben ilk hamileligimi adet 4 gün gecikince 644 ile öğrenmiştim fakat ilerlemedi gebeligim sonlandı. Tekrar hamileyim ve bu sefer adetime 3 gün kala 254 ile öğrendim biraz yüksek geldi bana neden acaba çarşamba randevum var dr
nununundunyasi poyrazege1503 vücudun ürettiği hormon seviyesinin laboratuvar ortamına yansımasıdır beta hcg. Fazla olmasında bir anlam aramayalım 2 günde bir düzenli artışına bakmak yeterli. 4 gün kala 1072 ile öğrenmiştim
Tugcecimbisn poyrazege1503 2 gün sonra aynı saatte beta ver %60 dan fazla yükselirse sorun yok canım ben 5 le öğrendim arkadaşım aynı gecikmeden 700 le öğrendi
nununundunyasi poyrazege1503 3000 ve üstü çok rahat görünür canım geç döllenme değilse şayet. Vajinal bakacaktır zaten endişelenme ilk haftalarda muayene şekli bu şekilde 🌸