Kızlar merhaba,
Tecrübelerinize ihtiyacım var.Dün sabah uyandığımda sol kaburgalarımda batma şeklinde ağrı vardı.Ayağını kaburgalarıma dayadığını filan düşündüm o yüzden çok önemsemedim açıkçası geçer diye.Gün içinde uzandım dinlendim yürüyüşümü yaptım rutin devam ettim ama ağrı geçmedi.Gece yarısı daha da şiddetlendi ağrı sol arka sırtıma ve omzuma geldi.Nefes aldıkça batmalar devam etti.Eşim masaj yaptıkça rahatlar gibi oldum fakat maalesef geçmedi doktorumu aramadım doğum belirtisine dair bir şey yok çünkü. Bebeğim sürekli sol kaburga altında duruyor bu yüzden mi oluyor tam emin değilim. Pozisyon değiştirince geçebileceğini duydum ama geçmiyor.Ne yatabiliyorum artık ne de oturtabiliyorum sol kaburgam sol omzum ve sol sırtım tutulmuş gibi ağrıyor.Başına gelen oldu mu 24 saati geçti ağrı devam ediyor.Böyle devam ederse hastaneye gideceğim ama rahatlatacak veya iyi gelecek bir şey var mı?(36+6 haftalık)