Kızlar tamamen bilgisizliğime verin lütfen çünki en ufak bilgim yok. Seyahat ve aynı zamanda bebek planlıyoruz. Hamilelik nasıl hesaplanıyor? Mesela atıyorum en son adetim 1 Mayıs oldu, en son ilişkiye de 10-11i girdik. 14 Mayıs uçakla seyahata çıktık 10 günlük, ordan 9-10 saatlik bir kaç tren otobus vs. ve bir sürü gezmek. Diğer adetim 26 Mayıs olacak. Eger ki son ilişki zamanı yani 10-11 mayısta tutarsa gebelik bu bebeğe zararlı mı? Ve kaç haftalık gebe olmuş sayılırım? eger 26 mayıs adet olmayıb gebe kalırsam? Kaç haftalık sayılır? Gebelik hangi günden hesaplanır?
Çok karmaşık anlattım ama anlayan olduysa lütfen benimle kendi bilgi ve tecrübesini paylaşa bilir mi? 🙏🏻