Kızlar selam, Medical Point izmir hastanesine gidiyorum doktorumdan memnunum. Doğuma 1 buçuk ay gibi bir sürem kaldı. Oda süsleme fotoğraf için vs kendim ufak bişeyler yapmak istiyorum abartı bişey olsun istemiyorum. Ancak hastane , bu konuda anlaşmalı bi firmayla çalıştıklarını, dışardan birşey yapılamayacağını, yasak olduğunu falan söyledi. Çok saçma değil mi bu dayatma? Üstelik sundukları paketler bana gereksiz fazla geldi ve öyle güzel süsler de değil açıkçası. Böyle bir durum yaşayan oldu mu ne yaptınız ?