Yasmin444 he magnezyum için erken zaten dorduncu ayında falan yazıyorlar da . İdrar yaparken değil sanırım dimi büyük tuvaletini yaparken ağrı oluyor sanırım çok ikinmamaya çalış kabız olma kuru kayısı fln tüket benimde üçüncü ayimda öyle olmaya başlamıştı dördüncü ayimin başında magnezyuma başlamistim çok işe yaramıştı . Yarın yine sor bakalım