Mervesg progestan falan ilaç hiç vermedi. Geçen hafta grip olmuştum çok şiddetli öksürüyordum onu söyledim o yüzden olabilir ddi zaten doktorum en başından beri kötü düşünme etkiler yoksa seni normal hayatına devam et diye beni destekleyen biri. Allah korusun azıcık bile kanamam olsaydı zaten ben çağır derdim kaynanamı. Ama şu an gelirse ben stres olurum zaten şubattan sonra bizimle yaşayacağı için son 1ay daha kafa dinlemek istiyorum. Doktorum da korkulacak bişey yok demişken😒