Ebrubal Merhaba arkadaşlar ben ilk defa yazıyorm 11 haftalığım ve 2 sene sonra hamile kaldım. Bizim ümidimiz kalmamışken doktorumuz tüp bebeğe geçicez başka bi yolu kalmadı derken 1 ay içinde hamile olduğumu öğrendim 🙈 Öncelikle Allah herkese nasip etsin bu duyguyu. Şimdi ben haftaya doktora gidicem ama cinsiyeti o kadar çok merak ediyorumki cinseyeti belli olupta bana belirtileri ne oldu söyleyebilir mi 🤗
DiDem123 Ebrubal kişiye göre değişiyor canım. Herkesin aynı değil yani. Hayırlı olsun bu arada 🤗 bende 12 haftalığım dün gittim öğrenemedim ☺️
hullabaloo Ebrubal cinsiyete gore belirtiler kesinlikle yalan, inanmayin. Yani ben erkek bebek dunyaya getiricem insallah ama belirtiler kizi da andiriyordu ilk baslarda😊 Tamamen bedenle alakali, dua edin hayirlisini nasip etsin Allahim diye.
Kvsrnl123 Ebrubal aynı benim hikayem tam doktora gidicektik tedavi için umudumuz yoktu 2 buçuk sene geçmişti tam doktor araştırırken hmile kalmışım kendiliğimden allahın hikmeti işte ben de 12 haftalığım 😂😂 allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 😘