fnga prilamı bende duymuştum ama doktorum bana yazmadı nedense 1 hafta sonra kontrolüm var eğer hala geçmezse istiycem bende ve benim 2. Gebeliğim ilkinde hiç böyle olmamıştım bu çok farklı geçiyor her gebelik bir olmaz tabi umarım en kısa zamanda geçer çünkü hiçbirşey den keyif alamaz oldum 😔