Merhaba anneler salı gününe perinatoloji doktoru Hakan beye randevum var daha önceden kadın doğuma muayene olmuştum yeşil alan açılmıştı bu sayede randevu alabildim ama gebeliğimde şu an riskli bir durumum yok bu bölümde riskli gebeler içinmiş gitsem sizce doktor bakar mı ya da gidenleriniz oldu mu fikirlerinize ihtiyacım var 🌸