Canım inanki seni en iyi ben anlarım 🙏 son adet tarihime göre 41+4′üm fakat bebeğimin ilk 2 ay ultrason görüntülerine göre 40+5′im. Geç döllenme dediler devlet hastanesinde. Benim bebeğim Allah’tan kanala inmiş ama benimde ne bir sancım çıkıyor ne de 1 cm bile açıklık var… Bende korunmasız ilişki denedim, hurma yiyorum her gün günde 7 tane, dün eşim izinliydi hem gezme bahanesi olsun diye biraz yürüyüş yaptık. Sıcak su banyosu deniyorum her seferinde ama yok yani bir türlü yok 😔 Valla artık benden sıkıldılar mı diyim aslında bu işin şakası acilin hemşirelerinden tut doktorlarına kadar herkes korkuyor yani 2 haftadır 2 günde, 3 günde 1 acile gidiyorum sen artık buraya gel dediler çünkü. Sabah 8′de acilde olucam bu yüzden hastane çantama kontrol için baktım daha demin, sabahta hastaneye gitmeden önce bir duş alıcam artık hazırlıklı gidiyorum ama bakalım ne zaman hadi doğuma alalım seni diyecekler 😔 bende bebeğimin kakasını yapmasından korkuyorum çünkü beni kendi en yakın akrabam korkuttu en başta 😔 umarım sağlıklı ve kolay bir doğum yaparız en yakın zamanda bebişlerimizi sağlıcakla kucağımıza alırız ♥️