Arkadaşlar merhaba? Sizin hamileliğinizde hangi batıl inançlar tuttu? Mesela ekşi yiyince kız, tatlı yersen erkek. Kız olursa kasık ağrısı, erkek olursa bel ağrısı yapar vs.. veya bebekteki lekeyi yiyeceklerle ilişkilendirmek gibi daha bir çok şey.. Sizin bildiklerinizden hangileri doğru çıktı?