Zafse Kizceler bebiskonuzun kilosu nedir? Ben 32+6 da gittim 1.810 Gr geldi gobuste biraz gerilik var ama normal herşey dendi sizde durumlar nasıl 🌼💕
Julide92 Zafse 32+1 de gittim 2400 çıktı iri olacak 34 ile uyumlu dedi haftaya cumartesi 34 olucaz ve ntsye gireceğim. Kızımda iriydi 38 de doğum yapmıştım 3410 kgdı
Mom0707 Zafse 32+2 de gittim 2050 gr dedi doktorum suan 33 haftalığım 34 de gidicem bakalım ne diyecek
Kbrbydk Zafse 32+4 te 2130 Gr dendi. Normalmiş. Bu Çarşamba tekrar kontrolüm var bakalım ne kadar çıkacak.34+4 olacağız.
SeydaGolcuk0 Haftada 2320 gram kilo 44 cm boy denildi simdi 35+5 deyim ne kadar oldu cok merak ediyorum.
Mom_boy Julide92 masallah bebişinizin kilosu cok iyiymis yarın bizde kontrole gidicez o 32+2 olucam ne kadar cıkıcak merak ediyrom😅
Naciyemutlu Zafse 33+2 de 2300 dü kilosu. Her hafta kontrolüm var. Bakalım Salı günü tekrar söyleyecek mi kilosunu..
Julide92 Mom_boy çok teşekkürler bizim sülalede bebekler hep iri galiba eşim 4500 doğmuş. Bu kilo bizim aile büyüklerine az bile geliyor 😒 sağlıkları yerinde olsun da kilonun önemi yok hiç merak etmeyin elbette büyüyorlar