Kizlar 28 haftaliğız gecen haftalarda şeker yüklemesi yapıldı sonuclarim iyi dedi doktorum ama ne bı demir ilacı ne bı takviye edici vitamin felan hiç birşey vermedi ilk gebeligimde baya demir ilacı vs kullanmistim bunda aksine ilk 3 ay sadece folik asit kullandım bska bişi yok bu zamana kadar bu ara çok yorgun halsiz bitkinin enerjim gücüm yok benm gibi olup extra bişi kullanan varmı ha bide 9 ay bulantı çekiyorum her seferinde prilam kullanırım düzenli bu ara bulantimda arttı iyice habire uykum var ama ek bısi kullanmıyorum ondan mı bilemedimya sizde durumlar nedir ?