Arkadaşlsr doğum sancısını anlamamak mümkün mü ? Bende 2 haftadır 1sm açıklık var ama başka bi gelişme yok. Tuvalet sorunum var get karnım ağrıdığında arkadaşlar falan doğum sancısı ola bikir diyo. Ama ağrını arkada hiss ediyorum diyorum doğum sancısıdə öyle olur diyolar. Bi kere 2 gün kendimi sıkdım sonra bırakdım gerçekden de tuvaletim varmış. Tuvalete biraz sorunlu çıkıyorum o yüzden korkuyorum. Doğum sancısəda öyle mi ? Ben aralıklı tekrarlamıyo diyo doğum olmadığını düşünüp tuvaıete gidiyorum. Karışdırmaktan çok korkuyorum ya doğum başlarsa ama bilmezsem ?