Bir önceki gebeliğin de 7 haftalık kalbi durmuştu kürtaj olmuştum ondan sonra adetlerin düzensizleşti ama öncesinde düzenliydi. Öyle çokta geçikme olmuyordu 3,5 gün anca . Çocuk istediğimi söyleyince femara önerdi eğer kalmazsan tekrar gelirsin demişti ama kullandığım ay çok şükür ki mucizem geldi . Rabbim size de nasip etsin inşAllah