Sevdess İlk kızıma Gökçe ismini koyduk,ikinci kızıma hamileyim ama uyumlu olmasını istiyoruz çok kararsısız. Ayça ismi kafamda ama netleşmedi bir türlü 🥺
sunashn50 Sevdess bizimde Allah’ın izniyle bi kızımız olcak Gülce Lara koymayi düşünüyoruz Gülce gül gibi güzel güle benzeyen demek Gökçe ismine de uyumlu geldi bana tabi sizin takdiriniz🫣❤️🎀
Sevdess Ozdemirinannesi- Ahh eşim çok istiyor akça ismini😵💫 Gökçe ismine bi türk şarkısından çok beğenmiştik. O şarkıda akça ismide geçiyor. Aslında kız ismiymiş ama bana biraz unisex isim gibi geldi erkeğede konabilir tarzında
Byzaemr Bizde oğlum Emir kızım olucak şimdi ya öykü erva yada erva Lina koyacağız Allah’ın izniyle fikir olsun sana da :)