Zaman geçmezdi daha dün gibi hamile oldupumu öğrenip hüngür şakır ağladığım gün. Burada ileri haftaları görüp sanki kıdemli meslektaşımı görmüşüm gibi hissederdim hayırlısı olsun tabi ama şöyle bi 36 37 gibi doğursam hiç fena olmaz 😂 bebişimde çok hareketli karnımı delicek gibi tekmeleyip dönüyor içerde artık yavaştan doğum egzersizlerine başlayayım diyorum Allah kimseyi evlat isteğiyle yakmasın evlat acısı yaşatmasın sağlıklı bi şekilde doğurup büyütelim kuzularımızı 🫶🏻😢❤️