Yapmanız gereken en önemli şeyi yaptirmamışsiniz canım şu saatten sonrada yapılır mı bilmiyorum doktorum bile 2-3lu tarama testini yapıp yaptirmama konusunu bize bıraktı ama detayliyi kesinlikle istiyorum demişti acil müdahale edilmesi gereken şeyleri de orda görüyorlar birde burda bı kesim var her şeye karşi birde hiçbir şey yaptirmayip sağlıklı doğduğunu söyleyen kesim var neden doktora gittikleri belli değil sizin için demiyorum canım 🙏 he yaptirmadiniz diye bir şey olacak değil ama içiniz rahat ederdi cinsiyeti kesinlesirdi