Merhaba arkadaşlar. Sabah tansiyonum düştü kahvaltıdan hemen sonra. Bir ayran içtim ama hiç halim yoktu. Eve gittim uzandım. Kahvaltıdan sonra hiçbir şey yemedim su bile içmedim. Oğluma yemek yedirirken üç kaşık pilav yedim sadece. Akşam altı gibi uzandım yine vajinamdan tıpa kapağı tıp çıkar ya öyle bir şey oldu önce bebek tekme attı sandım. Doğrulmamla birlikte su boşalıverdi. Aynı filmlerdeki gibi . Eşofmanım ıpıslak oldu. Eşime seslendim panikle üstümü değiştirip düştük yola. Bu arada hala su geliyor ne koyarsan koy ıslanıyor yani. Alttan sızıyor su sürekli. Bu arada ağrı ve sancı da başladı. Sık sık. Doktoru aradım. Hastanemizde yoğun bakım yetersiz bebeğin yoğun bakıma yatar %90 dedi. Çok küçük çünkü. Bebeğimle aynı hastanede olayım dersen sen de git dedi. Florya park medikal hastanesine gittik hemen orda bana doktorumuz yok dediler. Takipli hasta olmadınız için çağıramayız dediler. Aklınızda bulunsun. Çaresiz geri döndük. Özcan bey doktorumuz geliyoruz dedik sağ olsun bizimle beraber geldi hastaneye. Ama ben sancı içinde her yerim ıslak batmış şekilde geldim hastaneye. Sürekli su geliyor. Doktorumuz hiç bekletmedi beni. Bu arada ben ağlıyorum sürekli aklımda bin türlü soru. Bebeğim sağlıklı doğacak mı bir şey olacak mı. Bebeğimi neler bekliyor bilmiyorum. Ağlaya ağlaya girdim doğuma. Beş dakika sürmedi bebeğin ağlama sesini duydum