Rumeysaguneyyy Selam güzel anneler sorum şu benim iki düşüğüm oldu daha önce bu gebeligimin başından beride oksapar kan sulandırıcı iğne kullanıyorum benim gibi iğne kullanıp normal doğum yapan varmı?
Merve1414 Rumeysaguneyyy 2 normal doğum yaptım 3. De yapmak üzereyim 35 haftaligim kackik kullaniyorsun ben 4 Luk kulaniyorum
Goknurunuz Rumeysaguneyyy oksapar iğne kullanarak 2 normal doğum yaptım üçüncüyü bekliyorum 15 günüm var
Rumeysaguneyyy Pamuk maşallah Rabbim saglkla kucaginiza almayı nasip etsin dogumdan önce kestimi iğneyi doktor
Merve1414 Rumeysaguneyyy normal doğumda kesmedi bugün konturole gittim 35 haftaligim Perşembe günü cantanida getir hazırlıklı gel doğuma alabilirim dedi ama igneninvur yada vurma bişi demedi sezaryan olacak bu seferki normal dogumlarda hep vurdum