Mrb yeni evliyim ve kasık agrım başladı sık idrar beyaz akıntı bunun üzerine bi test yapayım dedim bi cizgi silik cıktı tekrar yapmayı bi kac gün sonra düşünüyorum sizce hamile miyim sizde ilk haftalarda nasıl tepkimeler oldu ? Silik olması düşük yada kimyasal gebelikmidir yoksa erken mi adetime bi hafta var