Nuronzi doktorunun önerisini dinle kimilerininkini değil csnım gebelik şekeri basite alınmayacak bi konu daha az evvel birine bahsettim cidden insanların bu konudaki duyarsızlıgını anlayamıyorum nası rahaylıkla yapırmayaın diyip vebal alabiliyorlar. Lğtfen doktorun ne diyorsa onu yap lütfen