zeynepramo Merhaba 6+4 üm karın ağrılarım ve sancılarım çok aşırı oluyor ayın 3 de doktora gittiğimde normal hersey sağlıklı demişti, sizde de oluyor mu normal bir durum mu
KurabiyeninAnnesi123 zeynepramo evt cnm ara ara kasık ağrılarmz oluyor dayanılmaz bir boyutta degil de regl agrisi gbiyse normal dayanilmaz gbyse doktoruna şddetini bildir
kuzeymom__ zeynepramo evet normal canım bende de çok oluyordu hatta hamilelik belirtimdi adet olacağım sanıp pedle geziyordum ☺️
zeynepramo KurabiyeninAnnesi123 yok aynen öyle regl ağrısı gibi birden vuruyor, üstelik akıntı da çok olunca bazen korkuyorum açıkçası hasta oldum falan sanıyorum
KurabiyeninAnnesi123 zeynepramo norml tatlm akıntın sari yeşil olmadigi sürece endişelenme sari yeşilde nefeksiyon oluyor doktoruna bildirirsn ilacla enfeksiyonunu geçirir
Serrabade Haftalarımız aynı Adet oldum diye koşarak lavaboya gidiyorum bişi yok doktora gittim bende ağrım çoktu.vücudun adet döngüsü sanıyo hormonlar hamileliğe hazırlanıyo savaş halindeler yani dedi Kanamam olmadıkça korkma dedi