Kızlar 6+5 deyim ilk gebeliğim ve ailemden çok uzaktayım. Yanımda eşimden başka destek olan kimse yok. 2 gündür felaket bi mide bulantım var ama kusma yok. Hiç bişey yiyip içemiyorum sadece haşlanmış patates, kraker ve ekmek içi.. Başka tavsiyeniz var mı? Yarın dra bulantı hapı yazdırsam kullanmam bebek için sorun olur mu? İçinizde kullanan var mı?