Lamiya95 Kızlar kaçıncı haftada bebeğinizin tam hareketlerin hissetiniz? Ben 22 hafta 1 günlük hamileyim 18 haftalikken daha iyi haraketlerin hissediyordum ama şimdi sanki hissetmiyorum ya bana oyle geliyor ola bilir böyle durum yaşayan oldumu?
IS_Z Lamiya95 gün gün değişiyor sanırım aslında yorgun olduğun günler ya da nabzının fazla olduğu günler daha az hissediyorsun (28+2)
Arelmom_ Lamiya95 ayy evet bende aynı durumdayım bende geçen gün post açmıştım normalmiş sanki 19 haftamda daha çok ve tam hissediyodum şimdi 21 deyim daha minik hissediyorum 1 gün hissediyosam 2 gün hissetmedim normalmiş ama
Lamiya95 Arelmom_ ilk hamileyim ve böyle şeyler yaşadığımda korkuyorum düşünüyorum nasıl 18 de iyi hiss etdiyim haraketler 22 de çok yavaş oluyor ve kafamda kurmaya başlıyorum hemen🤦🏻♀️2 gün sora detaylı ulturasona gidiceğim korkuyorum ya kötü bişey söylerse diye inşAllah ki her şey yolundadir
Arelmom_ Lamiya95 ah o kadar bensin ki bende hemen kafamda kurmaya başlıyorum işin içinden çıkamıyorum sonra benimde ilk hamileliğim sanırım biraz ondan dolayı da insan ister istemez evham yapıyor ben detaylıyı atlattım çok şükür sizinde eminim çok güzel geçecektir hiç stres yapmayın hatta detaylı ultrasona gidiyormuş gibi değilde bebeğimi renkli ultrasonda görücem diye sevine sevine gidin 🌸