Kızlar selamlar🌸 25 haftalık hamileyim. Henüz şeker yüklemesi yaptırmadım. Bu haftaya kadar hiç kilo almadım. İlk 3 ay 5 kilo verdim şimdi yeni yeni almaya başlıyorum. Sizce gerek var mı, çok da iştahım yok boşanma sürecindeyim. Önerilerinizi bekliyorum🌿🌼🪽🤲🏼