Akcayesra47 arkadaş Gültepe avicenna yazmış ama ben önermem , Cem bey çok ilgili 1 kez muayene oldum kendisinde , Hatice hanımda bütün tanıdıklarım doğum yaptı bende muayene olmaya gittim kendisine alttan bakacaktı ve ilk defa baktıracsktım ilk başta korktum korkma aşağı doğru gel dedi inerken seninle mi uğraşacağım dedi ultrason cihazını elime verdi al kendin sok dedi bana şok oldum üstümü toparlayıp çıktım bir daha gitmedim o hastaneye ayrıca yeni doğan için yoğun bakımı yok harici yoğun bakımı da yok büyük etken benim için. Gop Medical park ı da önermem kardeşim orada doğdu tamamen para üzerine kurulmuş bir hastane, kendi doktorumun da tam karşısında kliniği var doğum için hastane seçeneğim var biri şafak diğeri memorial arasında yarı yarıya fark var ama memorial bana çok uzak tercihim Şafak hastanesinden yana olacak zaten sadece doğumum orada gerçekleşecek doktorum belli