Mucizem_01011 28+3 haftalık hamileyim 3 gündür çekiyorum sabaha kadar uyku da uyuyamıyorum ne yapsam geçer yemekten falan da kesildim iyice midemde bı ağrı bı yanma çok rahatsız edici dün agladim resmen agridan
Ozg-e Mucizem_01011 doktorun ile konuş gavisgon şurup veriyor çok iyi geliyor ben kullanıyorum canım geçmiş olsun
gundogan36 Mucizem_01011 Benim de böyle oldu hatta halen oluyor ara ara 3.trimester döneminde oluyor onun içinde ılık süt iyi geliyordu bide mutlaka gece yastığım yüksek oluyor ve hep sol tarafıma yatmaya çalışıyorum sizde deneyin iyi gelebilir bana havuç da iyi geliyor
esraauznts Mucizem_01011 çift yastıkla yat sol tarafına dön. Doktoruna söyle gaviskon yada Rennie başlar. Çok iyi geliyo ben rennie içiyorum. 3. Trimester de inanılmaz mide yanması oluyor şişeyi kafama dikiyorum artık ben 🥴🤣
Mucizem_01011 gundogan36 zaten sola yatarken biraz rahatm sağa dönünce felaket oluyor ağrılar 2 çocuk doğurdum ikisndr böyle bsy yoktu bunda maşallah mahfoldum çöktüm ya resmen