Ballilokuum Ecenax herkesin vucudu farkli benim 21 haftalarda boyleydi bence buyuktw degil gobegin normal yani
Eldgrn Ecenax alttan çekmişsiniz tam yan değil ama bu şekilde çok büyük evet belki iç karnınız yoktur ondan böyle olmuş olabilid
Mrvtrk İç karın meselesidir. Benim de çok cabuk cıktı karnım. İlk baslarda herkes ne cabuk cıktı diye şaşırdığı için kafama baya taktım doktoruma sordum. Bel kıvrımı olan bayanlarda cabuk cıkar normaldir dedi.
Edaaekincioglu Benim 3 aylıkken bu kadardı şuan 8 aylık gibi karnım var ama 5 aylığım ilk gebeliğimde de böyle büyüktü iç karnımın geniş olmamasından ötürü karnım çok büyük duruyor 😄