noble1 aynen ben sağlık ocağında baktırdım o yüzden hep sağlık ocağı kapalı olunca da özelde baktırdım. Daha önce başıma geldi öyle belirti saydım ki Gittiğimde kontrol için aldılar onlar sormadı bile ben dedim sonradan gebelik olabilir şüphem var diye doktora randevu alın dediler fenalık geçiriyor gibi yaptım bildigin yüzleri beni dövüyordu kendileri de dediler bu acil bir durum değil ama durumunuzdan dolayı yapicaz ama birdhaa yaptırmayı denemeyin acillerde gebelik bakılmıyor bakmazlar dedi öyle de oldu tüm çevremde bakmadılar