BabyAta Mer3459 evet öyle olduuu grip olmuştum şiddetli bir öksürüğüm vardı, öksürük bu haftalarda doğumu tetikliyormuş. Benim bebek zaten 30. Haftadan beri baş asagi duruyordu. Ben öksürdükçe dahada asagiya indi 🙈
Mervenr00 Aysenuer ilk gebeliğim de kızımda sıfırlanmıştı yanlış hatırlamıyorsam 1 hafta sonra doğum yapmıştım gelmek bilmemişti inatçı kızım 😂 inşallah bu sefer öyle olmaazzz🥹🤲🏻
Ask1907FB Aysenuer benim iki gün geçmişti 18 Kasım gösterdi program ama oğlum 20 Kasımda doğdu bunda nasıl olacak bilmiyorum daha 92 günümüz var