İyi akşamlar herkese.
20 gün oldu normal doğum yapalı dış dikişlerim attı içte kaldı sanırım biraz. Bugün duşa girdiğimde sanki iç dikişlerim kaynamamış gibi hissettim elimle, daha sonra aynada baktığımda bi açıklık var gibi gördüm. Yani nasıl anlatsam sanki kaynamamış ve orası açık gibi. 20 gün sonunda dikiş tutmaması gibi bir şey olur mu ya da açılır mı dikiş? Hiç kanama vs. olmadı. Ama gün boyu ayaktayım 3 saatte 1 hastaneye emzirmeye gidiyorum ve doğru düzgün yatıp dinlenme vaktim olmadı doğumdan sonra. Doktorum dinlenmen gerek demişti 10. gün kontrolümde. Bir dahaki kontrolüme 20 gün var.